dinsdag 5 november 2013

Sixpack32 met de Jeugd in Marrum


Boven staande plaatje verteld het eigenlijk wel. Alle Jeugdige slotracers met begeleiders hebben zich zeer welkom gevoeld op deze gastvrije locatie.
De vrije Zondag begon voor deze liefhebbers weer erg vroeg. Vanuit het oosterse Zuidwending zou de Vemes wedstrijdauto als laatste arriveren. Omdat we al laat binnen waren heb ik in persoon het gereedmaken van de auto op mij genomen zodat er snel gereden kon worden. Ondertussen kon onze jeugd met mijn Mc-Laren de baan verkennen. Eenmaal gereed werd er om en om met beide auto's gereden. Zodat ze een inhaalslag met trainigtijd konden maken. Na de keuring volgde de kwalificatie die voor ons door Raymon verreden werdt. Met een 9.824 een keurige 4de plaats.
Voordat het strijdgeweld losbarstte hebben alle deelnemers gezamenlijk gegeten.


De begeleiding kon met hongerige blikken slechts toekijken.





Voor ons starte Roekie Tim in baan 2 gevolgd door Raymon die baan 1 voor zijn rekening nam. Susanne hield het na baan 3 voor gezien door concentratie problemen. En Ivan had al aangeboden om de moeilijke baan 4 te bereiden.
Doordat Susanne uitviel hebben we de volgorde aangehouden met als gevolg dat Tim de laatste keer ook baan 4 mocht bereiden. Ik moet zeggen voor de 1ste keer heeft hij zich goed geweerd. Natuurlijk kon je wel zien dat Raymon en Ivan meer ervaring hebben. Ik geloof dat Tim het komend jaar meer van zich laat zien.
Als het zo doorgaat ben ik bang dat wij 1 wedstrijd auto tekort komen, want er konden 2 jeugdleden dit keer niet mee. Ik hoop dat wij onze baan komend jaar op orde hebben zodat wij de Sixpack32 ook kunnen ontvangen. Wat een prachtige en sportieve happening.

Voor foto's zie deze link -->  FOTO'S

1 opmerking: