woensdag 8 december 2010

Scalextric Meccano

Op mijn verjaardag een tijdje terug kreeg ik van vrienden een oude Scalextric Meccano doos. Met de mededeling dat de auto’s het niet meer deden, maar de baan kan je misschien nog wel gebruiken. Later op die avond kon ik het niet laten het een en ander te proberen. Met de baan is helemaal niets aan de hand. Met de auto’s eigenlijk ook niet. Alleen de banden waren uitgedroogd en hard.
Mijn eigen auto’s konden niet door de kombochten komen. De wielen draaiden vrolijk rond zonder enige vooruitgang.
Samen met enige onderdelen voor de Matra heb ik hiervoor banden besteld bij http://www.frankslot.nl.
Vanavond heb ik de racebaan terug gebracht en enkele rondjes lekker gereden. Nu kan mijn vriend samen met zijn zonen van 7 (tweeling) wel racen op zijn oude baan.

1 opmerking:

  1. Leuk dat dat gelukt is. Ik zie de jongens al zo voor me lekker racen op de baan van hun vader!

    groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen