zaterdag 11 december 2010

Gamma Matra

Het was even kijken hoe de Matra op de baan bij de Bunker staat.

Nee hij heeft nog niet gereden, want de motor en motormount staan nog los.


Er lijkt genoeg ruimte onder de bodumplaat


Eerder die dag ben ik nog wezen stoeien met de motor opstelling, en het Ninco bodemwrak verder uitgekleed.
De Ninco motormount was iets aan de grote kant voor een kleine Slot-it motor, dus verbouwen maar.

Het gele motortje krijgt t.z.t. een oranje kleur.
In tegenstelling tot Steffer zie ik wel de mogelijkheid om een sidewinder te maken.
Leo heeft voor mij een andere motormount die Slot-it motor wel kan inklemmen. Deze neemt hij volgende week mee naar de bunker.
Tot die tijd kan ik mij bezig houden met het pas maken van de tandwielen en het linker achterwiel. Desnoods verlijm ik het grote tandwiel en de velg samen op de as.

Het achterwiel moet 3mm naar binnen.

Het zwart ingekleurde moet eraf zodat het tandwiel en de velg elkaar overlappen.
Ook de pignon ontkomt niet aan een bewerking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten