zondag 22 maart 2020

Werkplek

Nu er een dochter elders woont hebben wij meer ruimte om te kunnen schuiven en opruimen. De grote zolderkamer wordt ingebruik genomen voor Cisca haar stof bewerking en ik krijg daar een vaste opstelling van mijn thuisbaantje.
Mijn huidige hobby (logeer) kamer zal straks alleen als een kleine logeer kamer worden ingericht.

Er zijn van die mensen die de gelegenheid krijgen om tijdelijk thuis te werken. Voor mij is dit vrijwillig opgelegd. Hiervoor is mijn kamertje vrijwel geheel ontruimt en tijdelijk ingericht als werkplek. 

Logeerbed is al weg, nu de baan nog.

Met mijn behang tafels voor mijn demo baan een prima werkplek gecreerd.

Het tafelblad is toch iets te gammel. Dan maar iets stevigers op de tafel leggen 😉
De inrichting van de grote zolderkamer komt als ik weer op het kantoor werk. Dan kan het oude bed van mijn dochter naar dit kamertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten