donderdag 7 januari 2016

1ste Classic Cup 2016

Onderstaand bericht zag ik in mijn mail. En is een mooie stimulans om de komende weken meer tijd te besteden voor een projectje op wielen. Wat dat precies is vertel ik nog niet. Ik ben alleen benieuwd of deze voor de touring klasse in aanmerking komt. Ik moet namelijk een Slot-it Alfa bodemplaat grondig verbouwen. Nieuwsgierig?, wordt vervolgt in een volgende blog.



Beste Slotracers,

Op zondag 7 februari november zal de Classic Cup voor 2016 aftrappen op de Fleischmann baan van Racing Unlimited te Marrum.

Inschrijving voor deze race bedraagt € 5,-, gereden word - voor de laatste keer - met handout Sideways HG banden.

Globaal zal de racedag er op 7 februari er alsvolgt uitzien:

08.30 uur club open
10.30 uur sluiting training, aanbieding voor keuring
11.00 uur kwalificatie (1 minuut per rijder)
11.30 uur race en tussentijds pauze + eten. 16.30 uur einde race en prijsuitreiking


Inschrijven kan via mail naar ClassicCup@FrankSlot.nl en via: http://www.132slotracing.nl/races/
Tot 7 februari !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten