donderdag 26 november 2015

Laatste Classic Cup 2015

22-11-2015

Het is raar om deze blog te maken. Wie weet de laatste Classic Cup bij de Bunker. Het was altijd volle bak bij dit evenement. Zo ook deze keer met 27 deelnemers. Met zo'n hoeveelheid geen kwalificatie. Met hulp van John een indeling uit de losse pols op ervaring van de deelnemers gemaakt. Tevens wordt 4x4 minuten terug gebracht naar 4x3 minuten. De prestaties van de 1ste race bepaald de indeling van de 2de race. Het beste persoonlijk resultaat van de 2 races telt.

Samen met Donald heb we de wedstrijdleiding op ons genomen. Behalve in de computer heeft de Bunker een eigenzinnige handgeschreven backup. Deze werd ingevult door Harry, Alef en Arie. Leo had het ook erg druk met de bar. Hij had hulp van zijn zoon en dochter die prima de warme hap verzorgden.
Ondanks een afgebroken schroefbus in de kap heb ik als understatement met mijn oude Alfa 33/3 gereden. Ik moet zeggen dat dit een prima keuze is geweest. Iedere Classic Cup stel ik een doel. Dit keer was het om ruim bij de 1ste helft overall te komen. Met een 11de plaats van de 27 ben ik zeer tevreden. Ook een streven was om in de gegeven tijd 54 à 55 ronden te rijden. Door een klein beetje pech is dat net niet gelukt.
Ik wil de leden van de Bunker bedanken dat ze de baan opengesteld hebben voor de Classic Cup. Ik hoop van harte dat deze race volgend jaar weer op deze locatie verreden kan worden.

Het was echt een hele leuke dag bij de Bunker.





Foto's en andere verslagen kunt u vinden bij:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten