vrijdag 26 december 2014

December races

Druk, druk en druk afgelopen weken. Het is echt een december race, geen tijd om een blog te maken. Met al die lange werkdagen heb ik geen zin om avonds thuis ook nog de PC op te starten. Wel heb ik even de tijd genomen om de website van de Slotraceclub de Bunker te updaten.


Heerlijk gereden met mijn Chapparral
Ik was al blij met mijn deelname aan de Classic cup bij Speedtrack. Dit was echt een leuke dag waar ik met mijn Chaparral heerlijk gereden heb. Gewonnen? nee, zeker niet. Wel mijn persoonlijk record op die baan gereden met 99,78 ronden. Frank Goyaerts maakte bekend in 2015 een bescheiden aantal Classic cups te gaan organiseren. Hij zal daar 3 a 4 verenigingen voor benaderen. Na vele verzoeken zal er een wijziging komen in het technisch reglement. Dit betreft in hoofdzaak de magneetkracht van de motoren die omhoog gaat naar 20gram. Over het kap gewicht word nog nagedacht..

Op 19 december zou ik naar ASracing gaan om samen met mijn 24uurs maatje Raymon te rijden, echter mijn lieve echtgenoot plande een lastminute vakantie voor dat weekend. Ja, dat hebben wij als gezin hard nodig. Bij gratie kon ik vrijdagmiddag en maandagmorgen vrij krijgen. O wat was ik hier aan toe. Wat een leuke bijkomstigheid was dat het weekendje Landal in Putten is, en daar heb ik een paar kleine boodschappen gedaan bij Slotraceshop. Tja, dat kon mijn lieverd ook niet weten :-)

Dat zelfde weekend is er in Zuidwending de eerste training voor de 24uur geweest, deze mag ik zaterdagmorgen 27 december inhalen.


Slot-it Toyota's voor de 24uurs race
Zondagmiddag om 16:00 gaat de 24ste editie van de 24uur van Zuidwending van start. Dit wordt voor mij en Raymon de 2de keer dat wij deelnemen. Wij verdedigen onze kampioenstitel van 2013. We rijden om en om 2uur (4x25minuten). De finish is maandagmiddag 16:00.


In principe heb ik nu vakantie tot 5 januari 2015. Wellicht maak ik nog een blog over deze 24uur. Of ik 2 januari naar de Bunker ga... denk het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten