zondag 10 februari 2013

McLaren F1 GT-R


McLaren F1 GT-R standaard van Slot-it
Mijn 2de Slotcar is een McLaren F1 GT-R van Slot-it. Nou ja, gelijk gekocht met mijn Alfa 33. Met deze auto heb ik mijn 1tse seizoen bij de Bunker gereden. Omdat er bij de bunker nog 2 van deze auto's reden heb ik er blauwe en chroom accenten opgebracht.
Voor het 2de seizoen heb ik het een en ander aangepast zoals een offset motormount en een sneller motortje. Door de offset moest ook de magneetkracht worden aangepast. Al met al ging de snelheid inderdaad omhoog, maar ook de schade nam fors toe. Dag spiegels dag spoiler. Barst in de voorruit staart stuk eraf en een gat in de neus. Alle schade is professories hersteld.
Na zijn dienst bij de Bunker heeft deze auto dienst gedaan als sponsor en test auto. Wielen en assen worden geregeld uitgeleend aan diverse projecten en keerden altijd weer terug.
McLaren F1 GT-R in mijn kleuren
De laatste test is met een anglewinder opstelling met flat-6 motor en zonder magneet. De kap weegt 26 gram en totaal gewicht 82 gram.
Met deze configuratie heb ik een super stabiele auto waar ik geen verbetering meer aanbreng. Zelfs John heeft moeite op zijn Zolderarena mij bij te houden.
Anglewinder










Geen opmerkingen:

Een reactie posten