zaterdag 14 januari 2012

Thuisbaan (1)

Eindelijk is het zover, mijn eigen kamer(tje). In de Kerstvakantie heeft mijn dochter de zolderkamer ingebruik genomen. En ik haar kleine kamertje. Er blijft een logeerbed en een bescheiden kast in staan. Van al mijn gepuzzel van afgelopen zomer is er niet veel overgebleven. Boven het bed heb ik een opklapbare bak van 280x112cm gemaakt.
Ik heb nog een loop en sta ruimte van 240x75cm over.

De bak bestaat uit hergebruikt hout van mij zelf en mijn buurman. Alleen het ijzerbeslag is nieuw. Als het hout gedroogd is gaat er een kwast overheen. De baan zoals het uiteindelijk gaat worden ligt er alleen vanavond op voor het idee. Morgen plaats ik voor de kinderen (en mij zelf uiteraard) een scalextric baantje op.









1 opmerking:

  1. Begint er al leuk uit te zien Alphons! Straks kunnen we mooi onze Classics hierop afstellen en testen.

    BeantwoordenVerwijderen