donderdag 5 januari 2012

Opel Kadett C GT-E. (2)


De eerste bewerkingen zijn gedaan.

  • Dikke uitlopers verwijderd
  • Wielkasten openen
  • Ramen uitsnijden
  • Ontbramen

    De kap is niet overal even dik, dit behoeft nog een beetje meer aandacht. Niet alles zal even dik worden.
    Er zijn plekken waar heel veel materiaal zit. De motorkap daar in tegen is te dun en moet verstevigd worden.
    Alles laat zich gemakkelijk bewerken, met snijden en vijlen moet ik goed oppassen dat ik niet uitschiet.

    3 opmerkingen:

    1. beniewd wat onder de kap komt te zitten. Ook hoe je kapje gaat maken. Ben ook gestart met beschilderen en decallen van kapje. Een secuur werkje ben ik achter gekomen.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Welke korrel voor schuren gebruik je Alphons? Ik heb zelf 800 en 1200 ter beschikking.

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Marc,
      Wat er onder de kap komt moet ik nog bekijken. Ik
      ga eerst een paar proefjes doen met de uitgesneden ramen.

      Harry,
      Ik heb een 400 korrel droog en 400 korrel waterproof. De laatste gebruik ik voor de fijne afwerking.

      BeantwoordenVerwijderen