zondag 22 januari 2012

Sixpack-32 te Marrum

Weer een ervaring rijker kijk ik even op deze dag terug.
Vanmorgen om 7 uur gingen John en ik naar Marrum en zonder oponthoud waren we er /- half 9. Na enkele trainingsronden te hebben gereden moesten de teamcaptains zich melden bij de wedstrijdleiding. Aangezien ik als eerste Deltaslot deelnemer gezien werd werd ik gebombardeerd als Captain, en moest een motormount met toebehoren uitzoeken. 
Bij afwezigheid van Ed, en ik geen ervaring heb met anglewinder heeft John vakkundig de montage zaken waargenomen. John nam ook als eerste de kwalificatie voor zijn rekening. In de 2de race mocht ik als eerste voor Deltaslot uitkomen. En John volgde mij op. We hadden wat oponthoud door te lange slepers die tussen de bedrijven door vakkundig bewerkt werden. Door een verkeerde baaninzet inplaats van baan 1 naar de andere buiten kant baan 4, kreeg de auto een les in lanceren en zo vloog de auto in diverse onderdelen door de lucht. De auto total los verklaard wist John nog de resterende minuten vol te rijden. Onder tussen was Ed ook gearriveerd en met behulp van andere deelnemers is er een goede noodreparatie verricht. Eerlijk gezegd vond ik na deze ingreep de auto een stuk prettiger rijden.
Ondanks deze paar tegenslagen hebben de deelnemers van Deltaslot Ed, John, Eddy en Alphons zich goed verweerd en vooral vermaakt.
Voor de wedstrijden in Marrum wil ik wel vaker uitkomen voor Deltaslot.


Voor nog meer foto's klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten