zaterdag 8 januari 2011

Gama Matra Testrit


Eindelijk een testrit bij de Bunker, hier merk je dat het geen Modified Classic auto is.
Ondanks dat er overwegend een Slot-it aandrijving in verwerkt is en een geen flexibele  opstelling heeft, kan ik met de Matra een gemiddelde ronde tijd neerzetten van 12.8 en met de Alfa 12.3.
Het uitbreken heb ik hier niet opgemerkt, wel kan de Matra lekker driften in de bochten.
Misschien moet ik toch even kijken of wat lood naar voren verplaatst kan worden.
Dat er nu standaard BBS inserts in zitten en geen onafhankelijke draaiende voorwielen is zuiver een budget reden.


De Matra zal deelnemen aan de classic-cup op 27-02-2010 bij Slipstream te Cruqius. De keuring zie ik vol vertrouwen tegemoet.

4 opmerkingen:

  1. volgens mij [ik kan het mis hebben] gaat je matra dan al sneller dan die van steffer laaste keer.

    ontdek net nu pas dat je ook een blog hebt, leuk.
    zet hem erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ermee mogen rijden en het is een ware uitdaging. nog enkele kleine aanpassingen mogelijk maar hij zit er al dicht bij om een concurerende deelnemer te worden. Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen bij Slipstream.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arnoud,
    Hij is in ieder geval lichter dan die van Steffer (totaal bijna 85 gram).
    Leuk dat ik erbij gezet ben.

    Leo,
    Die enkele kleine aanpassingen zullen van de week nog plaatsvinden.
    Ik en mijn Matra gaan ze bij Slipstream even wat laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog. Leuke onderwerpen.
    Heb de blog toegevoegd aan mijn site,
    racebaaninfo.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen