dinsdag 19 november 2019

Beurs-stand 2019

3de weekend van november in 2020 staat al genoteerd in mijn agenda. Met andere woorden volgend jaar ben ik wederom uitgenodigd voor de "Noordelijke spoor en modelbouw dagen" in Veendam. Nu alleen hopen dat er uitgerekend dat weekend geen Classic-cup is.
En daar blijft het niet bij op 4 april 2020 in Emmen en waarschijnlijk een braderie in augustus in mijn woonplaats Delfzijl/Farmsum. Van een braderie in Zuidbroek krijg ik ook een uitnodiging medio april/mei. Een beurs in december te Zutphen ga ik over nadenken omdat het geen Noord Nederland is. Schijnbaar zijn wij een vreemde eend die heel aantrekkelijk is.



Eerder die week stopte mijn antieke laptop met seriële poort ermee. In de tegenwoordige desktops zit ook geen seriële poort meer in. Even gauw er een ingezet en zonder te testen meegenomen. Ja ja, mooi dat er geen drivers waren geïnstalleerd 😖 Dus geen tijd/ronden telling.
Ondanks een vervelende storing in spoor 2 die ter plekke niet opgelost kon worden toch een geweldig weekend gehad.
Kleine kinderen met papa's, mamma's, opa's, oma's en zeer bedreven jonge lui maken zeker de moeite waard.

Zelfs met overbruggen werkt spoor 2 niet

Het is zo druk geweest dat ik weinig tijd had om plaatjes te maken. Zelfs mijn broodtrommel ging bijna vol mee terug naar huis.

Mijn dank gaat uit naar Erik, Gert en Hein die mij het weekend ondersteund hebben. Cisca mijn lieverd heeft vrijdag geholpen met opbouwen. Zonder hulp is zo een weekend niet te doen.

Hier een update met een Facebook Video

Geen opmerkingen:

Een reactie posten