vrijdag 8 februari 2019

Van alles wat

Afgelopen tijd was er genoeg stof / inspiratie voor verschillende slotrace onderwerpen. Zoals mijn 1:24 ervaringen, oliebollen race, uitstapje met de club naar MRCL, 1:32 cadeautje van mijn zoon en de Bimola race.
Het moet echter wel uit mijn hoofd willen komen. Mijn hoofd zit vol met persoonlijke gebeurtenissen. Laat ik het zo zeggen wij worden geleefd.

Op slotrace gebied blijf ik zeker actief. Zo doe ik mijn best om 2 van de 5 vrijdag clubavonden naar ASracing in 2de Exloërmond te gaan. Vrijdag clubavonden? ja zeker de club is ook op dinsdagavond en zondag middag toegankelijk. Aangezien het voor mij 60km fietsen is en ook weer terug, houd ik het bij de vrijdagavond en misschien bij gelegenheid de zondagmiddag.

Afspraken maken blijft lastig. Zo ook dit weekend doe ik mee met de endurence race bij MRCL. Ik dacht dat is 1 dag. Ja doei... uitgesmeerd over het hele weekend. Dat doe ik dus niet, alleen zondag. Mijn team de Rooie oortjes weet dat ik zomaar morgen alsnog kan afhaken. Zoals het nu lijkt ben ik er gewoon en ga de race aan met voor mij een totaal onbekende configuratie van de auto. Nou ja onbekend.., de kap heb ik ter beschikking gesteld voor ons team.

Wat ik wel zeker weet is dat ik de 1ste Classic-cup bij SRA moet missen. Alle andere datums heb ik mijn deelname genoteerd, alles onder voorbehoud. 
Het lijkt erop dat ik niet meer alleen hoef te rijden. Onze clubleden zullen zich ook vaker laten zien bij diverse races buiten ons clubgebouw. Dat mag ook wel want de Classic-cup wordt op 13 oktober bij ons verreden.

Ik zie wel of er een blog komt van komend weekend. Ik kan niets beloven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten