zaterdag 12 maart 2016

Circuit Bimola

Een paar weken geleden had ik de eer om als eerste bezoeker het heiligdom van mijn vriend Geert te bezoeken. Na het ter ziele gaan van SRC Zuidwending kon Geert het niet laten om zijn zolder te verbouwen en zelf een vaste baan neer te zetten.
Via de social media waren er al een paar plaatjes te zien waar ik heel blij en een beetje jaloers van werd. Ik had wel zo iets van dat het een heel technisch baantje zal zijn.









Geert heeft de 1ste letter van zijn achternaam voor (circuit) Imola geplakt. Bimola klink ook als een verbastering van zijn achternaam. Leuk gevonden vind ik.
Waar Geert het meeste lol aan heeft gehad is het maken van de rotswand met muur. Verdere aankleding volgt tzt even als de tijdwaarneming.
In een andere hoek van de kamer is een fatsoenlijke sleuteltafel met alle gemakken voor handen.
Dan wordt het toch tijd om te rijden. Mijn Kever, Matra en GTO kunnen de Ford van Geert niet bijhouden. De Chaparrel heeft er minder moeite mee. Zie hier onder een korte rij impressie gemaakt door de vrouw des huizes.


Geert van hare gefeliciteerd, het is een heerlijk baantje om rijden. Slip-stroken zijn goed afgewerkt, als je het beheerst kan je hier volop driften. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten