zondag 6 september 2015

Classic cup bij Slotracing2go

Fleischmannetjes van AS-Racing
Ninco baantje
Dat was weer vroeg opstaaan. Om 7uur in de auto en 8uur Donald thuis afgehaald. Wij waren goed half 9 bij gastclub Slotraching2go, daar waren er al vele bezig met de baanverkenning, zo ook mijn 3 vrienden van AS Racing die voor het eerst mee doen. Wij hadden afgesproken om met z,n 4en met Fleischmann te rijden. Helaas ondanks mijn inspanningen afgelopen week wilde mijn sleperschoen niet door de sleuf. Zo ook Hein had hier problemen mee en ging aan het slijpen. Ik daarintegen greep naar mijn Ferrari om daarmee de strijd aan te gaan. 
Gelukkig hij doet het.
Nog even mijn Matra en Chapparel geprobeert en beide direct weer terug de koffer in gewerkt. Bij de kwalificatie was mijn schrik groot, HIJ DOET HET NIET!!. Ik kreeg 5minuten reparatie tijd. Er was helemaal niets raars te vinden. Even in het motortje blazen en hij deed het weer. Er zal wel rommel tussen de contacten gezeten hebben. Een beetje uit mijn concentratie toch een tijd neergezet voor de langzaamste groep.

Alle auto,s

Indeling 2de race

Uiterste concentratie
Tijdens de eerste race heb ik me toch 4 plaatsen omhoog kunnen werken. 2 van de fleischmannetjes bleven in de minst snelle groep rijden terwijl ik in de 2de race mij kon meten met Marcus. Wij beide hebben genoeg naast de baan gezeten om ons resultaat niet te verbeteren.

Ook Jaqelien had het druk met haar winkeltje, niet uitverkocht maar toch her en der een deelnemende klant. En het broodje bal met satésaus ging er goed in.
Klaar voor de start

De speaker Eddy kreeg een pech-prijs omdat hij mischien schor zou worden voor zijn zeer goede wedstrijd babbel.

Mooiste auto is de NSR FORD p68 van Rob Cuccu.

Mooiste auto
Roekie Jurre Zaadstra Is tevens winaar van de Touring, 2de Marten Rijenga en 3de Damian Cuperus (allen thuisrijders),

Standaard 1ste Ferdi Popma, 2de Ronny Fokkema en 3de Sander Fokkema (allen thuisrijders)

Modified 1ste Brian Licher, 2de Eddy Laamers en 3de Bas Scholten

De volgende Classic cup wordt vereden bij de Bunker in Drachten op 22 november 2015. Dan ga ik voor de pech prijs :-D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten