maandag 22 april 2013

Classic cup Slipstream 2013

Ergens rust er voor mij een vloek op deelname aan de Classic-cup bij Slipstream. Afgelopen 2 jaar kon ik wegens omstandigheden hier niet aan deelnemen. Zo ook deelname van deze race was niet vanzelfsprekend. Toen wij zaterdag hals over kop naar Amsterdam moesten, heb ik eraan gedacht mijn racekoffer en regelaar in de kofferbak te parkeren.
Zaterdag avond wist ik pas dat ik aan de race kon deelnemen. Helaas heb ik Paul moeten teleurstellen dat ik hem niet kon ophalen.
Het ritje was nu slechts 25 minuten in plaats van de geplande 3 uur.
Toen ik aankwam waren Rob en Paul al hun rondjes aan het rijden. Kort achter mij aan druppelden de volgende deelnemers binnen. Met het inrijden heb ik al mijn auto's op de baan gehad. Als eerste de nieuwe Lola, deze viel gelijk door de mand. Super star, hier moet met toestemming van Frank iets aan gedaan worden. Toen de Camaro, niet verkeerd. Andere voorwielen en schroeven dan is deze goed. De vertrouwde Matra  kan er mee door. Mijn 1ste Lola is een goede keuze. Zo ook mijn Alfa is goed genoeg. Tot mijn verbazing reed de Ford op deze baan wel zeer goed.
De keuze tussen mijn Lola en de Ford was zuiver tactisch. In de Standaard klasse deden er niet zoveel mensen mee en ik had al banden besteld voor de Lola.
Ik heb heerlijk mijn rondjes gereden en mijn taak als marchal volbracht. De uitslagen heb ik niet afgewacht ivm het onvoorziene uitstapje. Van mijn broodnodige afleiding heb ik genoten.
Uitslagen tabel van www.classic-cup.nl









Results Modified:

  1. Sebastiaan van Altena - Slot.it Chapparal
  2. Paul v.d Hurk - NSR Ford P68
  3. Bas Scholten - MGVanguish Mclaren M8D

Results Standard:

  1. Willem Scholten - Fly Lola T-70
  2. Joop Brand - Sloter Lola T-290
  3. Frank Goyaerts - Revell/Monogram Mclaren M6A



Results Touring:

  1. Jan Jaap Batenburg - Carrera Plymouth Roadrunner
  2. Rob van Altena - Carrera Opel GT
  3. André van Wort - Teamslot Alfa Gtam




Aangezien ik geen foto toestel bij mij had is hier wel een link naar Foto's van Frank Goyaerts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten