zondag 25 november 2012

Classic-cup bij "de Bunker" in Drachten

De classic-cup in drachten was weer een geweldig succes, met 22 deelnemers was het een volle bak. Mijn stem is een beetje overbelast omdat de geluidsinstallatie stuk is. Hierdoor heb ik onversterkt getracht de wedstrijd verslagen en te leiden. Dit laatste is voor mij een leerproces. 
Zaterdag middag hebben Leo en ik met behulp van mijn jongste dochter enkele voorbereidingen getroffen.
Na afloop moest er nog even gereden worden. Met mijn eigen auto's kwam ik met moeite onder de 12.9 sec. Leo bood mij aan om even met zijn beruchte Lucky Strike te rijden. Gelijk in de eerste ronde een 12.6 neergezet. Als Leo besluit niet alsnog zelf re rijden mag ik met deze geweldige auto de strijd aangaan. Dit laat ik mijn geen 2 keer zeggen. Met deze geleende wagen (zie foto) heb ik op een een technisch mankement na erg prettig de strijd gereden. Dank je Leo.

Mijn foto,s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten