zaterdag 28 april 2012

De overstap


De baan van SRCde Bunker

Au dit doet zeer, gister avond de afsluitrace seizoen 2011/2012 bij “SRC de Bunker” vereden. Voor mij was dit niet alleen de afsluiting van het seizoen, maar ook de afsluiting van 3 jaar lidmaatschap. Komend seizoen zal ik mijn clubrace actieviteiten voort zetten bij “SRC Zuidwending” alwaar ik betrokken ben met het opzetten van een baan.


De baan van SRC Zuidwending
Voor 3 jaar terug heb ik samen met buurman John ons aangesloten bij “SRC de Bunker” omdat er niets dichter bij Delfzijl te vinden was. Zelf heb ik altijd gezegt als er iets in de buurt is dat ik de overstap zou overwegen. Dit moment is voor mij gekomen. En het doet zeer om MIJN club te verlaten. Mijn portomonee is hier zeker doorslaggevend factor in mijn keuze. 75km naar Drachten en weer terug of 30km naar Zuidwending en weer terug maakt het verschil.
Ik zal heus wel enkele keren met John mee naar Drachten reizen. Niet alleen de baan maar zeker de mensen/VRIENDEN van “de Bunker” zal ik missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten