dinsdag 28 februari 2012

Thuisbaan (2)

Door omstandig heden heb ik afgelopen weken niet deel kunnen nemen aan de race’s bij de Bunker. Het hele slotrace gebeuren staat even op een laag pitje.
Afgelopen zondag zag ik een mogelijkheid om mijn thuisbaan uitgebreid te testen. Een eerder afgezegde afspraak kon ik op deze dag toch doorlaten gaan.
Helaas heb ik dit niet kunnen vastleggen, maar heb wel mijn eerste gastrijder ontvangen. We hebben ruim 2 uur met diverse auto’s gereden. Voornamelijk classics waren aan bod, later nog een paar magneet auto’s zoals die bij de Bunker gereden worden. Voor het korte baantje is 12V echt te veel, de auto’s waren niet in het slot te houden. 7,5V voor de classics en 9V voor de magneet auto’s blijkt wel handelbaar.
Vanavond hebben John als mijn 2de gast rijder en ik dit nog eens dunnetjes over gedaan. De baan was tot ergernis van John erg stoffig (net als zondag) en een poetsdoek werd ter hand genomen.
Nu maar hopen dat ik komende vrijdag weer naar de Bunker kan. Dan kan ik eindelijk in volle vaart mijn meters maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten