zaterdag 12 maart 2011

WAUW factor.

Yes, het pakje is binnen.
Door een financiële meevaller besloten wij ons zelf te verwennen. Voor het gezin een vakantie geboekt, Cisca een nieuw beeldscherm en ik zelf een nieuwe regelaar.
Vorig jaar heb ik er zelf een samengesteld van een 2de hands parma regelaar op marktplaats en een paar potmetertjes. Het geheel koste mij 55euro en leerzaam knutsel plezier.


Na enkele keren gereden te hebben met diverse digitale regelaars van o.a. Slot-it, ACD en DS ben ik gaan dromen van het voor mij onhaalbare. En zomaar in eens werd het wel haalbaar. Mijn keuze is gevallen op de ACD pro 5.

Ik heb nog overwogen om ook nieuwe auto’s te kopen, maar ik vind eigenlijk het sleutelen aan oude auto’s en bouwpakketten om deze slotrace rijklaar te maken veel leuker. Zoals Cisca weet te verwoorden de WAUW factor speelt hierbij een hele grote rol.

2 opmerkingen:

  1. He Alphons,

    Tof man. Gefeliciteerd. Ik hoop wel dat ik je nu nog een beetje in toom kan houden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alphons, ik heb ook de ACD Pro 5 en gebruik deze voor mini-Z en 1/24 en vind het een fantastische regelaar. Voor 1/32 is hij me te aggressief, maar is natuurlijk bij te stellen met het middelste zwarte knopje (voltage). Goede keuze waar je ongetwijfeld veel plezier van zal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen