maandag 26 juni 2017

Logo Demo baan


Iedere vrijdagavond krijg ik in TE de vraag hoe het met mijn baan is, Mijn antwoord voor nu is dat dit een op een laag pitje staat door diverse redenen. Wel kan ik vertellen dat alles in de grondverf zit. Als mijn rug het weer toelaat ga ik opnieuw schuren en de dekkende laag aanbrengen. In de lengte richting moeten er nog schoren gemaakt worden. Waarschijnlijk heb ik hier de verkeerde keuze gemaakt en had ik bokjes moeten gebruiken.
Al met al zie ik de demo baan dit jaar nog niet op de Noordelijke modelspoordagen verschijnen.

Wat wel gewoon doorgaat is het denkwerk, hoe doe ik dit en dat. Wat is een goede naam voor een demo baan. Iets met Fivelmonde, Eemsbaan, Dollard cirqiut of Oet Grun??? Alles regio gebonden.
De komende 5 a 6 jaren zie ik ons nog niet uit Delfzijl vertrekken. Dus toch iets met mijn woonplaats.


Het bovenstaande logo is een inspiratie op iets wat ik dagelijks tegen kom ( zie onderstaande afbeelding). De rondingen zijn iets anders en zeker de kleuren.


3 opmerkingen:

  1. In het kader van ongevraagde adviezen het volgende: Ik zou de oranje en blauwe lijnen net zo dik maken als de wielen. Het logo is 'rustiger en meer in balans'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jan Willem, dank je voor het advies. Ik vond mijn voorbeeld met die dikke lijnen niet mooi. Deze iets subtielere hoofdlijnen is een bewuste keuze. Een andere advies was om een sleperschoen te laten zien. Dat heb ik in overweging genomen.
      Eigenlijk ben ik zo best tevreden.
      Visite kaartjes zijn al ontworpen. En kunnen afgedrukt worden. (nog geen opdracht)

      Verwijderen