dinsdag 28 januari 2014

26-01-2014 Classic cup in Marrum.

Even niet zo uitgebreid verslag. Met wat knip en plakwerk vanuit facebook kom ik een heel eind. Lui hè. Het verslag van Jan Willem mag er zeker wezen.
In de tuin ligt meer dan 10cm sneeuw. Op straat 5 a 6cm. Racingunlimited "t giet oan". Vertrek uit Delfzijl 07:30 verwachte aankomst Marrum tussen 09:00 en 09:30.


Deze 7 Classic slotcars zitten in mijn racekoffer.
Ik zelf wil met de Matra of met een Lola rijden. Susanne heeft pech met haar auto en mag de Slot-it Ford MKII gebruiken.



De matra heeft het begeven. Lola rijd wel goed, maar de Camaro rijd beter.
Eerst een bord patat met snitsel. en daarna start race. Van de week weer naar de sportschool en een paar keer met de bus naar mijn werk (dan moet ik enkele km lopen) verbrandt ook goed.

Het gaat best wel hard.
Yes! Eerlijk verdient.

Terugreis rustig aan gereden wegens een gladde A7.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten