Ondertussen is de auto voorzien van een Coureur. (totaal 73gram) |
John had mij van te voren gewaarschuwd dat deze auto moeilijk te tunen is.
De kap hoefde ik niets aan te doen deze is 20gram. Coureur erin en hij hij heeft zijn gewicht in de +tolerantie. Slotingplus lagers, slot-it as en GS1934 sidewinder tandwiel geplaatst. De achterwielen zijn geleend. Tussen de voorwielen 7,5gram lood. Totaal gewicht 71gram (nog zonder Coureur). Magneet marchall geeft 1gram magneetkracht aan.
Nadat John zelf hiermee gereden heeft vroeg hij "wat wil je ervoor hebben". Tja deze auto is van Susanne. Ook Susanne heeft er zelf mee gereden. Hooguit 20-minuten met veel plezier, daarna begon ze vermoeid te raken. Ik hoop dat ze voor de "Sixpack32 jeugd" weer aardig opgeknapt is van de narcose en mee kan draaien. Tevens is ze al ingeschreven voor de "Classic-cup".
Erg mooi autootje. Klassiek, mooie kleuren, Targa Florio waardig haha!
BeantwoordenVerwijderenIk geef toe dat deze erg mooi is. En wie weet of deze de Targa Florio ooit zal berijden!
BeantwoordenVerwijderenWelke Classic Cup Alphons? Ik heb me ook weer eens ingeschreven voor een CC, maar die duurt nog even.
BeantwoordenVerwijderenHoi Harry, leuk zeg! Zelf doe ik aan alle Classic-cup's mee
BeantwoordenVerwijderenDe eerst volgende is op 9 juni in Marrum. Als ik mij niet vergis 27 oktober in Drachten en 24 november in Leeuwarden.
Groeten Alphons
Het wordt Drachten (zie ook m'n blog) :-)
BeantwoordenVerwijderen