vrijdag 21 oktober 2022

Tja, wat nu?

Voorlopig lijkt het er niet op dat er hier in de directe omgeving het slotracen opleeft. Ik wil nog steeds 1 x per maand ergens een club bezoeken, en het komt er maar niet van. Dan dit en dan weer dat wat er tussen komt. Ook de Noordelijke Spoor en modelbouwdagen in Veendam heb ik af moeten zeggen. Ik had hier zo zin in.
Het wordt tijd dat ik ook wat anders ga doen, maar wat?
  • Alphons-Puzzelen? 1000 stukjes, binero of sudoko.
  • Alphons-Plezierig rondje fietsen.
  • Alphons-Plagen? Nu alleen nog familie, buurman en mijn collega,s.
  • Alphons-Pensioen duurt nog 6 jaar.
  • Alphons-Passie in welke form dan ook.
Het werken als Mechanical engineer bij DEKC Maritime bevalt mij nog steeds. Toch ben ik toe aan wat meer vrije tijd. Dit jaar ben ik gestart om elke 4 weken een super weekend te nemen. Dat wil zeggen vrijdag voor en maandag na het weekend lekker vrij nemen. Dat is ons goed bevallen. Caravan staat bij huis, dus konden wij makkelijk een weekendje weg. Volgend jaar weer!

Hoe dan ook deze blog gaat vanaf nu niet meer alleen over slotracen.
Het gaat over Alphons-Passie in welke form dan ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten