dinsdag 6 februari 2024

Mooi roze is niet lelijk.

Afgelopen zondag was bij ASracing de aftrap van een mini competitie samen met MRCL. Smorgens met Revoslot en middags met BRM Gr2. Op facebook hebben enkele MRCL leden prachtige foto verslagen gezet. In deze blog laat ik er een paar foto's van zien. Met dank aan Jan en Xander. Zelf heb ik daar weinig tijd voor gehad/genomen. 

Vanaf 8:30 baan verkennen.

Revoslot Vipers doen het goed.


Keurmeester aan het werk.

BRM Kadett maakt het de Alfa,s moeilijk.

Bij de keuring van mijn Viper breekt er een 2de pootje van mijn kap en gelukkig had ik een reserve.
Anders had ik met de Porsche moeten rijden Dan had ik waarschijnlijk geen derde plaats gehaald.
De BRM Alfa had wat moeite met baan 1 waar door ik mooi in het midden van het klassement reed.

Losse kap is stuk 😒

Ik wil graag nog een Revoslot erbij. Vorig jaar heb ik er een gezien waar ik gelijk weg van was. Ik heb in 2010 een 2de hands Porsche met de zelfde uitvoering gekocht. Toen nog bij Slotracing Friesland. Ik vind deze nog steeds prachtig en hij doet het goed.
Van mijn lieverd mag ik vervroegt mijn verjaardag cadeautje bestellen bij Slotracing2Go.


IK VIND ZE ZO MOOI.
Ik zou zeggen zoek de verschillen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten