zondag 17 februari 2013

Classic cup Speedtrack 2013

Met alle 5 Groninger deelnemers in 1dikke Volvo naar de Classic-cup in Ijsselmuiden.
Voor John en mij de zoveelste keer. Geert had al een keer gereden in Marrum en reed deze keer met een eigen auto.
Gert zou vandaag zijn debuut maken met mijn Matra. De Matra is mijn meest stabiele auto en kan bovendien een stootje hebben.
v.l.n.r. Paull, Ed, Frank G., Gert en Geert
Ook Paull ging mee om alleen te kijken. Op de achtergrond zag ik wel dat Paull en Ed druk in gesprek waren. Ik was blij verrast dat Ed Paull heeft kunnen overhalen om alsnog mee te doen. En ik geloof dat we weer een slotrace idioot er bij hebben. Dank je wel Ed.
De verse Zuidwending leden hebben zich vandaag goed vermaakt en zich ook verwonderd over de snelheid die gehaald kan worden. Dit werkt gelukkig niet afschrikwekkend, het is een motivatie waar aan gewerkt gaat worden.
Ik zelf vond mijn resultaten tegen vallen. Schijnbaar is 94 ronden het maximum wat ik op deze baan kan rijden. Geert wou niet als laatste eindigen en dat is gelukt. Gert is beste Roekie en heeft een geweldige dag gehad even als Paull.
John vond dat hij in de eerste wedstrijd genoeg ronden had gereden om mij voor te blijven, en dat is hem gelukt.

Voor uitslagen zie onderstaande link
http://www.classic-cup.nl/N_frame.html?http://www.classic-cup.nl/

Mijn foto's Classic-cup 17-02-2013 Speedtrack
Frank G. foto's Classic-cup 17-02-2013 Speedtrack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten