vrijdag 28 december 2012

24 uur Zuidwending is van start

De race is van start. Toen ik vanavond mijn neus liet zien, vernam ik dat de race niet zonder problemen verloopt.
We snappen er niets van. Alsnog stroom verlies en tijdregistratie problemen. Hu, vorige week deed alles nog perfect.
Het blijkt dat met zes auto,s (die ervoor gaan) niet genoeg ampere toevoer is. Als er minder auto's op de baan zijn doet de telling het wel weer naar behoren. Kortom de 3.5A van Carrera is niet voldoende.
Vlak voor mijn vertrek naar huis is er een andere regelbare  travo (max. 25V 7A en 25V 40A) en aansluitbox geregeld. Deze worden samen gereed gemaakt en getest. Bij de wissel van 22:00 word aansluiting gewisseld. Ik hoop dat dit de oplossing is, maar dat zie ik morgen ochtend weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten