vrijdag 18 mei 2012

McLaren-M8


Voor de Classic-Cup van a.s zondag moest er nog het een en ander nagekeken worden. In mijn Ford-GT een standaard motormount geplaatst omdat met de bij geleverde 0.5 offset motormount de magneetkracht te hoog is.
Zo ook de Matra moest een beurt ondergaan. Ik dacht laat ik nog eens kijken hoe de McLaren kap op dit chassis staat. Van het een komt het ander. De rolbeugel opgezocht en omwikkeld met tape om kortsluiting te voorkomen als hij op z’n kop gaat. De kelken van een ander oud polistil wrak af gehaald en verlijmt. Dit begint er op te lijken, maar dan nog vind ik de kap naar 1:32 verhouding te groot (zie ook een-nieuw-experiment.html).
Waar ik zondag de wedstrijd mee rijd weet ik nog niet Alfa, Matra of Ford. De McLaren-M8 gaat zeker mee voor de fun.

1 opmerking:

  1. Alphons, leuk dat je meedoet, wordt weer een gezellige en sportieve dag in IJsselmuiden.

    Roel

    BeantwoordenVerwijderen